این مقایسه توسط وب سایت 10bestcarpetcleaners.com انجام شده که در آن دو مدل معروف جاروبرقی های رباتیک DM88 و N79 کارخانجات اکووکس انجام شده است. دیبوت N79 بخاطر قیمت مناسب و کیفیت بالا به یکی از معتبر ترین محصولات اکووکس تبدیل شد. بطوری که در بین چندین ربات این شرکت، این مدل بیش از پنج ملیون عدد در بازار جهانی فروش به فروش رفت. در سال 2018 اکووکس نسل دوم این ربات را با نام DM88 به بازار عرضه نمود. این مدل با کیفیت یکسان ولی آپشن های بیشتر همان N79 محبوب می باشد.

N79

در این گذارش بطور قدم به قدم این دو روبات مقایسه شده اند.
هر دوی این روبات های جاروبرقی، دارای موتورهای پرقدرت هزار پاسکالی می باشند. عدد 1000 پاسکال عددی استاندارد و پرکاربرد در صنعت روبات های جارو برقی می باشد ولی روبات دیبوت ام 88 دارای گذینه ی ساکشن توربو می باشد که 50% قدرت بالاتر از سری 79 را دارد.
بهینه شده برای نظافت عمیق

هر دو مدل دارای بورس غلطکی در مرکز و بورس های دوگانه ی کناری برای نظافط گوشه ها و لبه ها می باشند. این روبات ها دارای چهار مدل پیمایش نظافت می باشند. مدل اوتوماتیک، نقطه زنی، لبه ها و حالت خطی.
در مدل DM88 گذینه ی مرتب زنی اضافه شده، این آپشن به DM88 اجازه میدهد که یطور مرتب و خطی عملیات جارو زدن را انجام دهد. این گذینه برای اتاق ها و سالن های چهار گوشه بسیار مناسب می باشد.

طراحی شده برای عمر طولانی با سنسور های هوشمند.
برای محافظت از روبات ها از افتادن از ارتفاع و برخورد با مبلمان، هر دو دیبوت دارای سنسور های کامل ضد برخورد و ضد سقوط می باشند.
قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن
اگر جز آن دسته افراد هستید که علاقه به کنترل روبات جاروبرقی خود از طریق موبایل دارید، شاید این مهم ترین گذینه در این مقایسه باشد. DM88 قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن را دارد بگونه ای که می توانید از طریق اپلیکیشن اکووکس در هر نقطه ی دنیا به روبات خود دستور نظافت، برنامه ی شروع به کار و غیره را بدهید. این در حالیست که N79 این قابلیت را ندارد.