سوالات متداول شیشه شوی رباتیک

1شیشه شوی رباتیک WINBOT چیست؟
WINBOT یک وسیله هوشمند خانگی میباشد که عملیات شستن شیشه را بدون دخالت انسان انجام میدهد. اولین ربات شستشوی شیشه جهان توسط شرکت اکووکس رباتیک در سال 2009 به بازار عرضه گردید.
2وین بوت برای نظافت چه نوع شیشه هایی به کار میرود؟
وین بت توانایی شستن شیشه های با فرم، بدون فرم، تک جداره، دو جداره و چند جداره را داراست.
3حداکثر تا چند متر شیشه را ربات شیشه شور وینبوت توان شستن دارد؟
بستگی به مدل ربات شیشه شوی اکووکس از 6 متر مربع تا 9 متر مربع شیشه را تمیز میکند.
4در چه مکان هایی از شیشه شوی رباتیک می توان استفاده کرد؟
شیشه شوی رباتیک اکووکس در ابتدا جهت شستن شیشه هایی که دسترسی به آن ها آسان نیست مثل طبقات فوقانی آپارتمان ها، شیشه های با ارتفاع زیاد، یا شیشه هایی که دست به پشت آن ها نمی رسد طراحی شد و بعد ها به دلیل استقبال بالای مردم از شستشوی یک دست و بدون لک وینبوت، حتی در جاهای قابل دسترس جای روش سنتی را گرفت.
5شیشه شوی ربات چگونه کار میکند؟
همانند جاروی های هوشمند رباتیک، وینبوت قابلیت اندازه گیری ابعاد مورد نیاز به نظافت را اندازه گیری نموده و بعد از گزینش مناسب ترین الگوی نظافتی شروع به تمیز کردن شیشه مینماید.
6روش استفاده از شیشه شوی رباتیک چگونه است؟
ابتدا قسمتی از شیشه به فاصله 15 سانتیمتر از فرم ها یا لبه های شیشه را برای قرار دادن ربات در نظر بگیرید و آن قسمت را با دستمال تمیز نمایید و سپس با پاشیدن مقدار کمی مایع شستشوی شیشه معمولی روی پدها، وین بت را روشن و به آرامی روی محل فشار دهید، وین بت به طور خودکار به شیشه خواهد چسبید و شروع به کار می نماید.
7آیا ربات های شیشه شوی به اندازه روش سنتی قابلیت شستشوی شیشه را دارا هستند؟
سیستم هوشمند وین بت باعث می شود دستگاه تمام سطح شیشه و چهارگوشه شیشه را پوشش نماید. و از طرفی پد موجود درزیر وین بت یک پد ساده نیست و تکنولوژی مایکرو فایبر اجازه جذب بسیار بالا را به این پد میدهد و قبل از استفاده با نمناک کردن جزیی بوسیله مایع شیشه شو به راحتی جرم های رو شیشه را پاک مینماید. از طرفی ربات وینبوت با ایجاد فشار یکسان به سطح شیشه، باعث تمیزی یک دست کل شیشه می شود که این تمیزی یکدست در روش شستشوی سنتی ایجاد نمی شود.
8ربات شیشه شوی رباتیک وین بت چه نوع کثیفی روی شیشه را تمیز میکند؟
هر آنچه که به روش سنتی قابل تمیز کردن باشد، شیشه شوی رباتیک اکووکس نیز توان تمیز کردن دارد. شامل لک های باران، گرد و غبار و غیره ولی اگر کثیفی به حدی باشد که فقط با کارتک یا تیغ جدا شود، وینبوت قابل به تمیز کردن آن نخواهد بود.
9آیا ربات شیشه شوی را در قسمت بیرونی شیشه و در فضای بیرون نیز می توان قرار داد؟
بله، یکی از اصلی ترین دلایل خرید وینبوت اکووکس این قابلیت میباشد.
10سیم برق ربات های وین بوت چند متر است؟
طول کابل وین بت ها 4 متر می باشد که تا 10 متر قابل افزایش میباشد (افزایش متراژ کابل توسط نمایندگی فروش)
11آیا پد های شیشه شوی اکووکس وینبوت قابل تعویض هستند؟
بله پدهای WINBOT قابل تعویض میباشند. از طرفی پدهای شیشه شوی های رباتیک اکووکس ماندگاری بالایی دارند و چندین بار قابل شستشو میباشند.
12هر ربات شیشه شوی اکووکس چند پد شستشو دارد؟
هر ربات دارای دو عدد پد می باشد و همچنین پد یدکی این محصول نیز موجود می باشد.
13تفاوت شیشه شوی وینبوت اکووکس با شیشه شوهای مگنتی چیست؟
شیشه شوهای مگنت دار (آهن ربا) روی شیشه های دوجداره یا چند جداره نمی چسبند و از درزهای شیشه نمیتوانند عبور کنند، از طرفی شیشه شو های مگنت دار توان اعمال فشار یکسان را ندارند و این باعث ایجاد لک های خیلی ریز میباشند و به این دلیل مهم اکووکس از سال 2009 تولید ربات های شیشه شوی مگنت دار را دیگر تولید نکرد.
14از چه نوع مایع شستشوی شیشه برای ربات شیشه شو وین بوت باید استفاده کرد؟
تمامی مایع های شیشه شوی موجود در بازار قابل استفاده هستند.
15آیا امکان افتادن وین بت از شیشه هست؟
تکنولوژی موجود در وینبوت به گونه ای است که این ربات از شیشه جدا نمی شود و در زمان قطع شدن برق باطری های اضطراری موجود در وین بت تا 20 دقیقه چسبندگی روی شیشه را حفظ میکند و شروع به آلارم زدن میکند و در نهایت کابل ایمنی در صورت اتمام انرژی موجود در باتری های اضطراری، وین بت را نگه داشته و از افتادن آن جلوگیری می نماید.
16آیا قطعات یدکی این ربات های شیشه شو برای خرید موجود میباشد؟
شرکت اکووکس رباتیک به عنوان مطرح ترین برند وسایل هوشمند خانگی در دنیا، به شما مژده میدهد که قطعات یدکی تمام مدل های ارایه شده تا ده سال بعد از انقضای تولید در بازار موجود خواهد بود.